מבזקים חמים

  • 11:00 חדשה מספר 1 בדיקה בדיקה בדיקה בדיקה ממש
  • 12:00 חדשה מספר 2 בדיקה בדיקה בדיקה בדיקה ממש
  • 13:00 חדשה מספר 3 בדיקה בדיקה בדיקה בדיקה ממש

השר ניר ברקת: ‏סיכמתי עם מנכ״ל חברת סלטי שמיר כי העלאת המחירים במוצרי החברה תבוטל.

״ אני חוזר על האולטימטום ל-72 שעות עליו הודעתי הבוקר לביטול העלאות המחירים. חברה שלא תבטל את העלאת המחירים תכנס לרשימה השחורה״
IMG_4722
השר ניר ברקת: ‏סיכמתי עם מנכ״ל חברת סלטי שמיר כי העלאת המחירים במוצרי החברה תבוטל.
IMG_4717
ח״כ אושר שקלים: ‏מר בלינקן- ‏ראש הממשלה נתניהו זה לא גנץ ולא לפיד.
IMG_4716
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ד׳) עם מזכיר המדינה של ארה״ב אנתוני בלינקן, במשרד רה״מ בירושלים.
חבייר
רה"מ נתניהו נפגש עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי - בפגישתם הודיע הנשיא על כוונתו להכריז על חמאס כארגון טרור, רה"מ נתניהו ברך על כך.
IMG_4757
ח״כ דן אילוז: ‏הסכמי אברהם הוכיחו לנו שהדרך לשלום היא בהורדת זכות הווטו משחקנים סרבניים סדרתיים.
IMG_4666
ח״כ דני דנון: אדוני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, זו השעה לגלות מנהיגות ולעצור את המדיניות השגויה של מתן סיוע הומניטרי לחמאס.
אני רואה אנשים שכאשר הם מגיעים לעין הציבורית הם מתחלפים פתאום לברנז'ה. הם לא אומרים את כל מה שהם רוצים לומר, הם שוקלים את כל מילה בעוד שבצד השני 'לא עושים חשבון' אז אני לוקחת את המבטא השמאלני שלי ואת החוצפה השמאלנית שלי ואת תחושת האדנות השמאלנית שספגתי. ומתרגמת את אותה לימין מסורתי, מזרחי, אני מדברת בשפה שלהם, לכן אני גם חוטפת. אני לא חושבת שיש חבר כנסת שכל מילה שלו מקבלת 'תהודה ציבורית' כמוני. אבל לא אכפת לי, זה מחיר שאני משלמת בשמחה כי אני יודעת שבסופו של דבר אני עוזרת בעקיפין להמון נשים כאלה שאין להן נראות, אין להן קול ולא מקפצה להגיע רחוק כי יש תקרת זכוכית. זה משגע אותי שאני כל הזמן צריכה להבהיר את הטריוויאלי. למה אני מדברת על הדרה? למה אני מדברת על גזענות? תראי את נמצאים במוקדי הכוח: הם נראים אחד כמו השני, עונים על שלושת הסעיפים: רחוקים מיהדות, אשכנזים ושמאלנים. אם יורד לך אחד מהסעיפים האלה את כבר יורדת בדרגה, אני רוצה לערבב את כללי המשחק
מאת : נעמה טוכפלד בשיתוף אשת מגזין לנשים

קטי שיטרית

ח"כ קטי שטרית היא מסוג האנשים שנכנסת איתן אל חדר רוח של עשייה. היא מה שנהוג לכנות 'שחקן נשמה', והמוטו שלה הוא לפעול בכנסת בתחושת שליחות להיטיב. אנחנו נפגשות לראיון שהוא שיחת חובה על האיום הקיומי של עם ישראל בעת הנוכחית. איום שמאיים עלינו מבפנים. "המאבק היום בכלל התחומים הוא האם המדינה תמשיך להיות מדינה יהודית, או שתהפוך למדינת כלל אזרחיה עם חופש פולחן" כך היא אומרת.
מאת : מלכהלי בשיתוף מגזין אשת
ח"כ טלי גוטליב היא אישה חדה ובעלת ידע עשיר. בחייה האישיים היא אמא לילדה עם אוטיזם בתפקוד נמוך לזוג תאומים בוגרים. ישבנו לשוחח על האופן בו באים לידי ביטוי הכוחות האנושיים במקומיים אסטרטגיים ועל השילוב בין התחזיות התובעניות, כשמעל הכל מתפקד תפקיד חייה: אמא.
מאת : מלכהלי בשיתוף מגזין אשת לנשים